اهمیت دیجیتال مارکتینگ

هنگامی که کسب و کارهای کوچک شروع به کار می کنند، تمرکز آنها اغلب بر این است که چگونه اولین مشتریان را جذب کنند. آنها ممکن است به اشکال سنتی تبلیغات، مانند تبلیغات چاپی، ارسال کوپن یا حتی تبلیغات در فضای باز متکی باشند. کسب‌وکارها ممکن است بر این باور باشند که از آنجایی که محصول یا خدمات خوبی را ارائه می‌دهند، زمان زیادی است که مشتریان راه خود را به آنها بیابند. در حالی که این استراتژی ممکن است کمی از تجارت را به ارمغان بیاورد، یک راه بهتر و راحت تر وجود دارد. کسب و کارهای کوچک باید بازار جهانی مشتریان بالقوه آنلاین را در نظر بگیرند و ازهمگرایی بازاریابی سنتی و دیجیتالی خود بهره مند شوند. هیچ کسب و کار کوچکی، مهم نیست که چقدر جدید باشد، نباید کانال های دیجیتال را به عنوان راهی برای تولید سرنخ و تبدیل علاقه به مشتری نادیده بگیرد. بیایید به مزایای دیجیتال مارکتینگ و راه هایی که از پلتفرم های آنلاین برای کمک به رشد کسب و کار شما استفاده می شود نگاه کنیم. مزایای بازاریابی آنلاین مشتریان بالقوه ای که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید، گروهی بسیار بزرگتر از آن هستند که تا به حال بتوانید فقط به صورت محلی جذب کنید. با استفاده از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ، می توانید به گونه ای مقرون به صرفه، مقیاس پذیر و قابل اندازه گیری به مخاطبان جهانی دست پیدا کنید. برخی از مزایای کلیدی بازاریابی دیجیتال عبارتند از: • توانایی تعامل با مشتریان بالقوه و یادگیری دقیق آنچه آنها به دنبال آن هستند، یعنی شناخت بهتر مشتریان خود! • توانایی دسترسی به هر کسی و در هر مکان، زیرا هیچ مرز جغرافیایی با دیجیتال وجود ندارد. • مخاطبان مناسب را در زمان مناسب هدف قرار دهید. شخصی سازی با بازاریابی دیجیتال ساده تر است. • در هر مرحله از فرآیند خرید با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید. • پس انداز کنید و با هزینه کمتر به مشتریان بیشتری دست پیدا کنید. • مخاطبان خود را بشناسید و برای ایجاد وفاداری به برند، تعامل را افزایش دهید. از قدرت طرح های وفاداری مشتری الهام بگیرید. • پاسخ‌ها به تلاش‌های بازاریابی خود را به راحتی و فورا پیگیری و نظارت کنید. شروع بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک با فرصت های بی پایان، بازاریابی دیجیتال می تواند ترسناک به نظر برسد اگر قبلاً از آن برای کسب و کار استفاده نکرده باشید. پلتفرم ها و اصطلاحات بازاریابی دیجیتالی مختلفی وجود دارد که ممکن است آن را پروژه‌ای بزرگ‌تر از آنچه هست جلوه دهد. کسب و کارهای کوچک می توانند باور کنند که زمان یا پول لازم برای رقابت آنلاین را ندارند. در نتیجه، بسیاری ترجیح می‌دهند کارها را آهسته پیش ببرند و به یک یا دو نوع تبلیغات سنتی پایبند باشند، با این فرض که کسب‌وکارشان با گذشت زمان تکامل می‌یابد. واقعیت این است که بازار رقابتی است و در حالی که توصیه‌های شفاهی و مشتریان می‌تواند به افزایش ترافیک کمک کند، مشتریان برای یافتن کسب‌وکار شما با مشکل مواجه می‌شوند مگر اینکه در مکان‌هایی که زمان می‌گذرانند ظاهر شوید. به هر حال، 6/4 میلیارد نفر به دلایل زیادی از اینترنت استفاده می کنند. بنابراین تأخیر در ایجاد حضور آنلاین یک رویکرد مؤثر نیست. بهترین راه برای اطمینان از موفقیت، تبلیغ کسب و کار خود در مقیاس جهانی و استفاده از هدف گذاری برای جذب مشتریانی است که به خدمات یا محصول شما علاقه مند هستند. متوجه شوید که مشتریان شما آنلاین هستند هنگامی که شخصی به کسب و کار شما علاقه مند است، چه در جایگاه شما باشد یا در مورد برند شما کنجکاو باشد، اولین کاری که انجام می دهد این است که به صورت آنلاین تحقیق کند و ببیند چه چیزی می تواند در مورد شما بیابد. در عصر دیجیتال امروز، مشتریان انتظار دارند یک وب سایت و حضور در رسانه های اجتماعی پیدا کنند. آنها ممکن است به دنبال بررسی باشند تا بتوانند بدانند دیگران در مورد شرکت شما چه می گویند و اینکه آیا آن مکان مناسبی برای انجام تجارت است یا خیر. بنابراین اگر یک مشتری بالقوه نتواند شما را آنلاین پیدا کند، ممکن است به این نتیجه برسد که تجارت شما قانونی به نظر نمی رسد. احتمال بسیار خوبی وجود دارد که بسیاری از این افراد بالقوه تصمیم بگیرند که تجارت شما را جدی نگیرند و به سرعت به جای دیگری بروند. دریابید که رقبای شما به صورت آنلاین چه می کنند برای موفقیت کسب و کارتان، باید به کارهایی که رقبایتان انجام می دهند توجه کنید و از آن بیاموزید. رقبای خود را به عنوان کسی که باید شکست دهید، فکر نکنید، بلکه به عنوان افرادی که چیزی برای آموزش به شما دارند فکر کنید. وقتی به آنچه که رقبای خود به صورت آنلاین انجام می دهند نگاه می کنید، متوجه می شوید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند. به احتمال زیاد، در هر نوع کسب و کاری که هستید، رقبای شما در وب حضور دارند. آنها از چه نوع محتوایی استفاده می کنند، آیا وبلاگ وجود دارد یا محتوای بصری مانند ویدیو را تبلیغ می کنند؟ آنها چگونه با برند خود ارتباط برقرار می کنند و چه چیزی آنها را منحصر به فرد می کند؟ چقدر با مخاطب ارتباط برقرار می کنند؟ آیا می توانید بهتر انجام دهید؟ یک راه عالی برای پیدا کردن آنچه رقبای شما انجام می دهند، انجام تحقیقات است. دریابید که آنها از چه پلتفرم هایی استفاده می کنند، آیا روی کلمات کلیدی تمرکز می کنند، آیا اینفلوئنسرهایی وجود دارند که برای هدایت ترافیک استفاده می کنند؟ همچنین ابزار های عالی برای بینش مشتری وجود دارد تا به توسعه شخصیت و بازاریابی محتوای شما کمک کند. در دسترس مشتریان خود باشید همانطور که قبلاً بحث کردیم، کسب و کار شما باید در جایی که مشتریان شما آنلاین هستند حضور داشته باشد. هر محصول یا خدماتی که شخص به دنبال آن باشد، به احتمال زیاد جستجوی خود را با گوگل آغاز خواهد کرد. اگر حضور آنلاین ندارید، پیدا نمی شوید و نمی توانید رقابت کنید. اگر حضور آنلاین دارید اما پیدا کردن رقبای شما آسان تر است زیرا در جستجو رتبه بالاتری دارند، ممکن است هنوز پیدا نشوید. همراه با ایجاد یک وب سایت، یادگیری بهینه سازی برای موتور های جستجو(SEO) چیست و چرا اهمیت دارد، به شما کمک می کند با اولین نامی که یک مشتری بالقوه در جستجوی گوگل پیدا می کند، از رقبا پیشی بگیرید. همچنین باید سوالات ساده‌ای را نیز بگنجانید که مشتریان ممکن است بخواهند پاسخ‌های سریعی به آن‌ها بدهند، مانند مکان شما، ساعات کاری و جزئیات محصول یا خدمات شما. با نگاه کردن به وب سایت خود و وب سایت های رقبا، مشتریان بالقوه شما باید بتوانند ساعات، قیمت ها، پیشنهادات ویژه و موارد دیگر را مقایسه کنند تا بهترین تصمیم را برای خود بگیرند. اجازه دهید مشتریان به سمت شما بیایند دیجیتال مارکتینگ را راهی برای دسترسی به افرادی که می‌خواهید هدف قرار دهید، در نظر بگیرید. دسترسی به کسب و کار شما می تواند فراتر از محل شما باشد و مقیاس پذیری به واقعیت تبدیل می شود. از طریق حضور در وب، کسب و کار شما برای تجارت باز است، حتی زمانی که شما نیستید! شما می توانید محیطی ایجاد کنید که مشتریان شما بتوانند روز یا شب با شما تماس بگیرند. این بدان معنی است که مشتریان و مشتریان بالقوه می توانند با چند کلیک ساده برای شما ایمیل ارسال کنند، خرید کنند و موجودی شما را مرور کنند. علاوه بر این، مشتریان بالقوه ای که هیچ راهی برای مراجعه فیزیکی به شما ندارند، همچنان می توانند از طریق یک عملکرد تجارت الکترونیک یا صرفاً با استفاده از رسانه های اجتماعی با شما تجارت کنند. مخاطب هدف خود را بشناسید زیبایی دیجیتال مارکتینگ این است که به شما امکان می دهد با مشتریان احتمالی درگیر شوید. برای ارائه راه حل می توانید با آنها و نقاط دردناک آنها آشنا شوید. در رسانه های اجتماعی یا از طریق یک وبلاگ می توانید یک مکالمه را شروع کنید یا نظرسنجی را برای به دست آوردن بینش انجام دهید. به هر نظر یا پاسخ نظرسنجی توجه کنید. با تعامل آنلاین با افراد، می‌توانید شروع کنید به دانستن آنچه آنها به دنبال آن هستند. دردسر آنها از مسائل چیست؟ چه چیزی آنها را در شب بیدار نگه می دارد؟ از این اطلاعات برای ارائه راه حل از طریق محصول یا خدمات خود استفاده کنید. استفاده از دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا حدس بزنید که مشتریانتان چه کسانی هستند تا بتوانید ارتباطات را شخصی‌سازی کنید و هدف‌گذاری را اصلاح کنید. با این کار با مشتریان خود ارتباط برقرار خواهید کرد. شما خیلی فراتر از یک تجارت می شوید، به یک شریک قابل اعتماد تبدیل می شوید. به یاد داشته باشید، مردم همچنین تمایل بیشتری به خرید از مشاغلی دارند که قبلاً از آنها خرید کرده اند و تجربه خوبی در آن داشته اند. بازاریابی بیشتر با پول کمتر انجام دهید! تعداد کمی از انواع تبلیغات به اندازه بازاریابی دیجیتال مقرون به صرفه هستند. کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها همیشه در تلاش هستند تا از طریق بازاریابی با بودجه ای که دارند تا حد امکان به موفقیت برسند. تبلیغات آنلاین می تواند بودجه شما را بیشتر کند و به شما امکان می دهد مخاطبان هدف خود را اصلاح کنید. رسانه‌های اجتماعی به‌ویژه برای این کار خوب هستند، زیرا به شما این امکان را می‌دهند که بودجه روزانه‌ای را برای مخاطبانی که به برند یا اخلاق شما علاقه دارند، تعیین کنید. مهمتر از همه، این اجازه می دهد تا کسب و کار شما افرادی را که هرگز از شما خرید نمی کنند حذف کند. در زمان و هزینه شما صرفه جویی می شود! نکته کلیدی در تبلیغات در رسانه های اجتماعی این است که پلتفرمی را انتخاب کنید که برای شما و برند شما بهترین کار را داشته باشد. قابلیت های بازاریابی کسب و کار کوچک خود را متحول کنید آیا به دنبال توسعه وب سایتی هستید که بتواند سرنخ ایجاد کند؟ یا شاید بخواهید یک کمپین فیس بوک راه اندازی کنید تا نتایج را ببینید. اولین قدم برای دستیابی به این اهداف، ایجاد درک درستی از بازاریابی دیجیتال و اینکه چگونه می تواند تاثیر مثبتی بر کسب و کار شما داشته باشد است.

هنگامی که کسب و کارهای کوچک شروع به کار می کنند، تمرکز آنها اغلب بر این است که چگونه اولین مشتریان را جذب کنند. آنها ممکن است به اشکال سنتی تبلیغات، مانند تبلیغات چاپی، ارسال کوپن یا حتی تبلیغات در فضای باز متکی باشند. کسب‌وکارها ممکن است بر این باور باشند که از آنجایی که محصول یا خدمات خوبی را ارائه می‌دهند، زمان زیادی است که مشتریان راه خود را به آنها بیابند. در حالی که این استراتژی ممکن است کمی از تجارت را به ارمغان بیاورد، یک راه بهتر و راحت تر وجود دارد. کسب و کارهای کوچک باید بازار جهانی مشتریان بالقوه آنلاین را در نظر بگیرند و ازهمگرایی بازاریابی سنتی و دیجیتالی خود بهره مند شوند. هیچ کسب و کار کوچکی، مهم نیست که چقدر جدید باشد، نباید کانال های دیجیتال را به عنوان راهی برای تولید سرنخ و تبدیل علاقه به مشتری نادیده بگیرد. بیایید به مزایای دیجیتال مارکتینگ و راه هایی که از پلتفرم های آنلاین برای کمک به رشد کسب و کار شما استفاده می شود نگاه کنیم. مزایای بازاریابی آنلاین مشتریان بالقوه ای که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید، گروهی بسیار بزرگتر از آن هستند که تا به حال بتوانید فقط به صورت محلی جذب کنید. با استفاده از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ، می توانید به گونه ای مقرون به صرفه، مقیاس پذیر و قابل اندازه گیری به مخاطبان جهانی دست پیدا کنید. برخی از مزایای کلیدی بازاریابی دیجیتال عبارتند از: • توانایی تعامل با مشتریان بالقوه و یادگیری دقیق آنچه آنها به دنبال آن هستند، یعنی شناخت بهتر مشتریان خود! • توانایی دسترسی به هر کسی و در هر مکان، زیرا هیچ مرز جغرافیایی با دیجیتال وجود ندارد. • مخاطبان مناسب را در زمان مناسب هدف قرار دهید. شخصی سازی با بازاریابی دیجیتال ساده تر است. • در هر مرحله از فرآیند خرید با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید. • پس انداز کنید و با هزینه کمتر به مشتریان بیشتری دست پیدا کنید. • مخاطبان خود را بشناسید و برای ایجاد وفاداری به برند، تعامل را افزایش دهید. از قدرت طرح های وفاداری مشتری الهام بگیرید. • پاسخ‌ها به تلاش‌های بازاریابی خود را به راحتی و فورا پیگیری و نظارت کنید. شروع بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک با فرصت های بی پایان، بازاریابی دیجیتال می تواند ترسناک به نظر برسد اگر قبلاً از آن برای کسب و کار استفاده نکرده باشید. پلتفرم ها و اصطلاحات بازاریابی دیجیتالی مختلفی وجود دارد که ممکن است آن را پروژه‌ای بزرگ‌تر از آنچه هست جلوه دهد. کسب و کارهای کوچک می توانند باور کنند که زمان یا پول لازم برای رقابت آنلاین را ندارند. در نتیجه، بسیاری ترجیح می‌دهند کارها را آهسته پیش ببرند و به یک یا دو نوع تبلیغات سنتی پایبند باشند، با این فرض که کسب‌وکارشان با گذشت زمان تکامل می‌یابد. واقعیت این است که بازار رقابتی است و در حالی که توصیه‌های شفاهی و مشتریان می‌تواند به افزایش ترافیک کمک کند، مشتریان برای یافتن کسب‌وکار شما با مشکل مواجه می‌شوند مگر اینکه در مکان‌هایی که زمان می‌گذرانند ظاهر شوید. به هر حال، 6/4 میلیارد نفر به دلایل زیادی از اینترنت استفاده می کنند. بنابراین تأخیر در ایجاد حضور آنلاین یک رویکرد مؤثر نیست. بهترین راه برای اطمینان از موفقیت، تبلیغ کسب و کار خود در مقیاس جهانی و استفاده از هدف گذاری برای جذب مشتریانی است که به خدمات یا محصول شما علاقه مند هستند. متوجه شوید که مشتریان شما آنلاین هستند هنگامی که شخصی به کسب و کار شما علاقه مند است، چه در جایگاه شما باشد یا در مورد برند شما کنجکاو باشد، اولین کاری که انجام می دهد این است که به صورت آنلاین تحقیق کند و ببیند چه چیزی می تواند در مورد شما بیابد. در عصر دیجیتال امروز، مشتریان انتظار دارند یک وب سایت و حضور در رسانه های اجتماعی پیدا کنند. آنها ممکن است به دنبال بررسی باشند تا بتوانند بدانند دیگران در مورد شرکت شما چه می گویند و اینکه آیا آن مکان مناسبی برای انجام تجارت است یا خیر. بنابراین اگر یک مشتری بالقوه نتواند شما را آنلاین پیدا کند، ممکن است به این نتیجه برسد که تجارت شما قانونی به نظر نمی رسد. احتمال بسیار خوبی وجود دارد که بسیاری از این افراد بالقوه تصمیم بگیرند که تجارت شما را جدی نگیرند و به سرعت به جای دیگری بروند. دریابید که رقبای شما به صورت آنلاین چه می کنند برای موفقیت کسب و کارتان، باید به کارهایی که رقبایتان انجام می دهند توجه کنید و از آن بیاموزید. رقبای خود را به عنوان کسی که باید شکست دهید، فکر نکنید، بلکه به عنوان افرادی که چیزی برای آموزش به شما دارند فکر کنید. وقتی به آنچه که رقبای خود به صورت آنلاین انجام می دهند نگاه می کنید، متوجه می شوید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند. به احتمال زیاد، در هر نوع کسب و کاری که هستید، رقبای شما در وب حضور دارند. آنها از چه نوع محتوایی استفاده می کنند، آیا وبلاگ وجود دارد یا محتوای بصری مانند ویدیو را تبلیغ می کنند؟ آنها چگونه با برند خود ارتباط برقرار می کنند و چه چیزی آنها را منحصر به فرد می کند؟ چقدر با مخاطب ارتباط برقرار می کنند؟ آیا می توانید بهتر انجام دهید؟ یک راه عالی برای پیدا کردن آنچه رقبای شما انجام می دهند، انجام تحقیقات است. دریابید که آنها از چه پلتفرم هایی استفاده می کنند، آیا روی کلمات کلیدی تمرکز می کنند، آیا اینفلوئنسرهایی وجود دارند که برای هدایت ترافیک استفاده می کنند؟ همچنین ابزار های عالی برای بینش مشتری وجود دارد تا به توسعه شخصیت و بازاریابی محتوای شما کمک کند. در دسترس مشتریان خود باشید همانطور که قبلاً بحث کردیم، کسب و کار شما باید در جایی که مشتریان شما آنلاین هستند حضور داشته باشد. هر محصول یا خدماتی که شخص به دنبال آن باشد، به احتمال زیاد جستجوی خود را با گوگل آغاز خواهد کرد. اگر حضور آنلاین ندارید، پیدا نمی شوید و نمی توانید رقابت کنید. اگر حضور آنلاین دارید اما پیدا کردن رقبای شما آسان تر است زیرا در جستجو رتبه بالاتری دارند، ممکن است هنوز پیدا نشوید. همراه با ایجاد یک وب سایت، یادگیری بهینه سازی برای موتور های جستجو(SEO) چیست و چرا اهمیت دارد، به شما کمک می کند با اولین نامی که یک مشتری بالقوه در جستجوی گوگل پیدا می کند، از رقبا پیشی بگیرید. همچنین باید سوالات ساده‌ای را نیز بگنجانید که مشتریان ممکن است بخواهند پاسخ‌های سریعی به آن‌ها بدهند، مانند مکان شما، ساعات کاری و جزئیات محصول یا خدمات شما. با نگاه کردن به وب سایت خود و وب سایت های رقبا، مشتریان بالقوه شما باید بتوانند ساعات، قیمت ها، پیشنهادات ویژه و موارد دیگر را مقایسه کنند تا بهترین تصمیم را برای خود بگیرند. اجازه دهید مشتریان به سمت شما بیایند دیجیتال مارکتینگ را راهی برای دسترسی به افرادی که می‌خواهید هدف قرار دهید، در نظر بگیرید. دسترسی به کسب و کار شما می تواند فراتر از محل شما باشد و مقیاس پذیری به واقعیت تبدیل می شود. از طریق حضور در وب، کسب و کار شما برای تجارت باز است، حتی زمانی که شما نیستید! شما می توانید محیطی ایجاد کنید که مشتریان شما بتوانند روز یا شب با شما تماس بگیرند. این بدان معنی است که مشتریان و مشتریان بالقوه می توانند با چند کلیک ساده برای شما ایمیل ارسال کنند، خرید کنند و موجودی شما را مرور کنند. علاوه بر این، مشتریان بالقوه ای که هیچ راهی برای مراجعه فیزیکی به شما ندارند، همچنان می توانند از طریق یک عملکرد تجارت الکترونیک یا صرفاً با استفاده از رسانه های اجتماعی با شما تجارت کنند. مخاطب هدف خود را بشناسید زیبایی دیجیتال مارکتینگ این است که به شما امکان می دهد با مشتریان احتمالی درگیر شوید. برای ارائه راه حل می توانید با آنها و نقاط دردناک آنها آشنا شوید. در رسانه های اجتماعی یا از طریق یک وبلاگ می توانید یک مکالمه را شروع کنید یا نظرسنجی را برای به دست آوردن بینش انجام دهید. به هر نظر یا پاسخ نظرسنجی توجه کنید. با تعامل آنلاین با افراد، می‌توانید شروع کنید به دانستن آنچه آنها به دنبال آن هستند. دردسر آنها از مسائل چیست؟ چه چیزی آنها را در شب بیدار نگه می دارد؟ از این اطلاعات برای ارائه راه حل از طریق محصول یا خدمات خود استفاده کنید. استفاده از دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا حدس بزنید که مشتریانتان چه کسانی هستند تا بتوانید ارتباطات را شخصی‌سازی کنید و هدف‌گذاری را اصلاح کنید. با این کار با مشتریان خود ارتباط برقرار خواهید کرد. شما خیلی فراتر از یک تجارت می شوید، به یک شریک قابل اعتماد تبدیل می شوید. به یاد داشته باشید، مردم همچنین تمایل بیشتری به خرید از مشاغلی دارند که قبلاً از آنها خرید کرده اند و تجربه خوبی در آن داشته اند. بازاریابی بیشتر با پول کمتر انجام دهید! تعداد کمی از انواع تبلیغات به اندازه بازاریابی دیجیتال مقرون به صرفه هستند. کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها همیشه در تلاش هستند تا از طریق بازاریابی با بودجه ای که دارند تا حد امکان به موفقیت برسند. تبلیغات آنلاین می تواند بودجه شما را بیشتر کند و به شما امکان می دهد مخاطبان هدف خود را اصلاح کنید. رسانه‌های اجتماعی به‌ویژه برای این کار خوب هستند، زیرا به شما این امکان را می‌دهند که بودجه روزانه‌ای را برای مخاطبانی که به برند یا اخلاق شما علاقه دارند، تعیین کنید. مهمتر از همه، این اجازه می دهد تا کسب و کار شما افرادی را که هرگز از شما خرید نمی کنند حذف کند. در زمان و هزینه شما صرفه جویی می شود! نکته کلیدی در تبلیغات در رسانه های اجتماعی این است که پلتفرمی را انتخاب کنید که برای شما و برند شما بهترین کار را داشته باشد. قابلیت های بازاریابی کسب و کار کوچک خود را متحول کنید آیا به دنبال توسعه وب سایتی هستید که بتواند سرنخ ایجاد کند؟ یا شاید بخواهید یک کمپین فیس بوک راه اندازی کنید تا نتایج را ببینید. اولین قدم برای دستیابی به این اهداف، ایجاد درک درستی از بازاریابی دیجیتال و اینکه چگونه می تواند تاثیر مثبتی بر کسب و کار شما داشته باشد است.

هنگامی که کسب و کارهای کوچک شروع به کار می کنند، تمرکز آنها اغلب بر این است که چگونه اولین مشتریان را جذب کنند. آنها ممکن است به اشکال سنتی تبلیغات، مانند تبلیغات چاپی، ارسال کوپن یا حتی تبلیغات در فضای باز متکی باشند. کسب‌وکارها ممکن است بر این باور باشند که از آنجایی که محصول یا خدمات خوبی را ارائه می‌دهند، زمان زیادی است که مشتریان راه خود را به آنها بیابند.

در حالی که این استراتژی ممکن است کمی از تجارت را به ارمغان بیاورد، یک راه بهتر و راحت تر وجود دارد. کسب و کارهای کوچک باید بازار جهانی مشتریان بالقوه آنلاین را در نظر بگیرند و ازهمگرایی بازاریابی سنتی و دیجیتالی خود بهره مند شوند. هیچ کسب و کار کوچکی، مهم نیست که چقدر جدید باشد، نباید کانال های دیجیتال را به عنوان راهی برای تولید سرنخ و تبدیل علاقه به مشتری نادیده بگیرد.

بیایید به مزایای دیجیتال مارکتینگ و راه هایی که از پلتفرم های آنلاین برای کمک به رشد کسب و کار شما استفاده می شود نگاه کنیم.

مزایای بازاریابی آنلاین

هنگامی که کسب و کارهای کوچک شروع به کار می کنند، تمرکز آنها اغلب بر این است که چگونه اولین مشتریان را جذب کنند. آنها ممکن است به اشکال سنتی تبلیغات، مانند تبلیغات چاپی، ارسال کوپن یا حتی تبلیغات در فضای باز متکی باشند. کسب‌وکارها ممکن است بر این باور باشند که از آنجایی که محصول یا خدمات خوبی را ارائه می‌دهند، زمان زیادی است که مشتریان راه خود را به آنها بیابند. در حالی که این استراتژی ممکن است کمی از تجارت را به ارمغان بیاورد، یک راه بهتر و راحت تر وجود دارد. کسب و کارهای کوچک باید بازار جهانی مشتریان بالقوه آنلاین را در نظر بگیرند و ازهمگرایی بازاریابی سنتی و دیجیتالی خود بهره مند شوند. هیچ کسب و کار کوچکی، مهم نیست که چقدر جدید باشد، نباید کانال های دیجیتال را به عنوان راهی برای تولید سرنخ و تبدیل علاقه به مشتری نادیده بگیرد. بیایید به مزایای دیجیتال مارکتینگ و راه هایی که از پلتفرم های آنلاین برای کمک به رشد کسب و کار شما استفاده می شود نگاه کنیم. مزایای بازاریابی آنلاین مشتریان بالقوه ای که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید، گروهی بسیار بزرگتر از آن هستند که تا به حال بتوانید فقط به صورت محلی جذب کنید. با استفاده از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ، می توانید به گونه ای مقرون به صرفه، مقیاس پذیر و قابل اندازه گیری به مخاطبان جهانی دست پیدا کنید. برخی از مزایای کلیدی بازاریابی دیجیتال عبارتند از: • توانایی تعامل با مشتریان بالقوه و یادگیری دقیق آنچه آنها به دنبال آن هستند، یعنی شناخت بهتر مشتریان خود! • توانایی دسترسی به هر کسی و در هر مکان، زیرا هیچ مرز جغرافیایی با دیجیتال وجود ندارد. • مخاطبان مناسب را در زمان مناسب هدف قرار دهید. شخصی سازی با بازاریابی دیجیتال ساده تر است. • در هر مرحله از فرآیند خرید با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید. • پس انداز کنید و با هزینه کمتر به مشتریان بیشتری دست پیدا کنید. • مخاطبان خود را بشناسید و برای ایجاد وفاداری به برند، تعامل را افزایش دهید. از قدرت طرح های وفاداری مشتری الهام بگیرید. • پاسخ‌ها به تلاش‌های بازاریابی خود را به راحتی و فورا پیگیری و نظارت کنید. شروع بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک با فرصت های بی پایان، بازاریابی دیجیتال می تواند ترسناک به نظر برسد اگر قبلاً از آن برای کسب و کار استفاده نکرده باشید. پلتفرم ها و اصطلاحات بازاریابی دیجیتالی مختلفی وجود دارد که ممکن است آن را پروژه‌ای بزرگ‌تر از آنچه هست جلوه دهد. کسب و کارهای کوچک می توانند باور کنند که زمان یا پول لازم برای رقابت آنلاین را ندارند. در نتیجه، بسیاری ترجیح می‌دهند کارها را آهسته پیش ببرند و به یک یا دو نوع تبلیغات سنتی پایبند باشند، با این فرض که کسب‌وکارشان با گذشت زمان تکامل می‌یابد. واقعیت این است که بازار رقابتی است و در حالی که توصیه‌های شفاهی و مشتریان می‌تواند به افزایش ترافیک کمک کند، مشتریان برای یافتن کسب‌وکار شما با مشکل مواجه می‌شوند مگر اینکه در مکان‌هایی که زمان می‌گذرانند ظاهر شوید. به هر حال، 6/4 میلیارد نفر به دلایل زیادی از اینترنت استفاده می کنند. بنابراین تأخیر در ایجاد حضور آنلاین یک رویکرد مؤثر نیست. بهترین راه برای اطمینان از موفقیت، تبلیغ کسب و کار خود در مقیاس جهانی و استفاده از هدف گذاری برای جذب مشتریانی است که به خدمات یا محصول شما علاقه مند هستند. متوجه شوید که مشتریان شما آنلاین هستند هنگامی که شخصی به کسب و کار شما علاقه مند است، چه در جایگاه شما باشد یا در مورد برند شما کنجکاو باشد، اولین کاری که انجام می دهد این است که به صورت آنلاین تحقیق کند و ببیند چه چیزی می تواند در مورد شما بیابد. در عصر دیجیتال امروز، مشتریان انتظار دارند یک وب سایت و حضور در رسانه های اجتماعی پیدا کنند. آنها ممکن است به دنبال بررسی باشند تا بتوانند بدانند دیگران در مورد شرکت شما چه می گویند و اینکه آیا آن مکان مناسبی برای انجام تجارت است یا خیر. بنابراین اگر یک مشتری بالقوه نتواند شما را آنلاین پیدا کند، ممکن است به این نتیجه برسد که تجارت شما قانونی به نظر نمی رسد. احتمال بسیار خوبی وجود دارد که بسیاری از این افراد بالقوه تصمیم بگیرند که تجارت شما را جدی نگیرند و به سرعت به جای دیگری بروند. دریابید که رقبای شما به صورت آنلاین چه می کنند برای موفقیت کسب و کارتان، باید به کارهایی که رقبایتان انجام می دهند توجه کنید و از آن بیاموزید. رقبای خود را به عنوان کسی که باید شکست دهید، فکر نکنید، بلکه به عنوان افرادی که چیزی برای آموزش به شما دارند فکر کنید. وقتی به آنچه که رقبای خود به صورت آنلاین انجام می دهند نگاه می کنید، متوجه می شوید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند. به احتمال زیاد، در هر نوع کسب و کاری که هستید، رقبای شما در وب حضور دارند. آنها از چه نوع محتوایی استفاده می کنند، آیا وبلاگ وجود دارد یا محتوای بصری مانند ویدیو را تبلیغ می کنند؟ آنها چگونه با برند خود ارتباط برقرار می کنند و چه چیزی آنها را منحصر به فرد می کند؟ چقدر با مخاطب ارتباط برقرار می کنند؟ آیا می توانید بهتر انجام دهید؟ یک راه عالی برای پیدا کردن آنچه رقبای شما انجام می دهند، انجام تحقیقات است. دریابید که آنها از چه پلتفرم هایی استفاده می کنند، آیا روی کلمات کلیدی تمرکز می کنند، آیا اینفلوئنسرهایی وجود دارند که برای هدایت ترافیک استفاده می کنند؟ همچنین ابزار های عالی برای بینش مشتری وجود دارد تا به توسعه شخصیت و بازاریابی محتوای شما کمک کند. در دسترس مشتریان خود باشید همانطور که قبلاً بحث کردیم، کسب و کار شما باید در جایی که مشتریان شما آنلاین هستند حضور داشته باشد. هر محصول یا خدماتی که شخص به دنبال آن باشد، به احتمال زیاد جستجوی خود را با گوگل آغاز خواهد کرد. اگر حضور آنلاین ندارید، پیدا نمی شوید و نمی توانید رقابت کنید. اگر حضور آنلاین دارید اما پیدا کردن رقبای شما آسان تر است زیرا در جستجو رتبه بالاتری دارند، ممکن است هنوز پیدا نشوید. همراه با ایجاد یک وب سایت، یادگیری بهینه سازی برای موتور های جستجو(SEO) چیست و چرا اهمیت دارد، به شما کمک می کند با اولین نامی که یک مشتری بالقوه در جستجوی گوگل پیدا می کند، از رقبا پیشی بگیرید. همچنین باید سوالات ساده‌ای را نیز بگنجانید که مشتریان ممکن است بخواهند پاسخ‌های سریعی به آن‌ها بدهند، مانند مکان شما، ساعات کاری و جزئیات محصول یا خدمات شما. با نگاه کردن به وب سایت خود و وب سایت های رقبا، مشتریان بالقوه شما باید بتوانند ساعات، قیمت ها، پیشنهادات ویژه و موارد دیگر را مقایسه کنند تا بهترین تصمیم را برای خود بگیرند. اجازه دهید مشتریان به سمت شما بیایند دیجیتال مارکتینگ را راهی برای دسترسی به افرادی که می‌خواهید هدف قرار دهید، در نظر بگیرید. دسترسی به کسب و کار شما می تواند فراتر از محل شما باشد و مقیاس پذیری به واقعیت تبدیل می شود. از طریق حضور در وب، کسب و کار شما برای تجارت باز است، حتی زمانی که شما نیستید! شما می توانید محیطی ایجاد کنید که مشتریان شما بتوانند روز یا شب با شما تماس بگیرند. این بدان معنی است که مشتریان و مشتریان بالقوه می توانند با چند کلیک ساده برای شما ایمیل ارسال کنند، خرید کنند و موجودی شما را مرور کنند. علاوه بر این، مشتریان بالقوه ای که هیچ راهی برای مراجعه فیزیکی به شما ندارند، همچنان می توانند از طریق یک عملکرد تجارت الکترونیک یا صرفاً با استفاده از رسانه های اجتماعی با شما تجارت کنند. مخاطب هدف خود را بشناسید زیبایی دیجیتال مارکتینگ این است که به شما امکان می دهد با مشتریان احتمالی درگیر شوید. برای ارائه راه حل می توانید با آنها و نقاط دردناک آنها آشنا شوید. در رسانه های اجتماعی یا از طریق یک وبلاگ می توانید یک مکالمه را شروع کنید یا نظرسنجی را برای به دست آوردن بینش انجام دهید. به هر نظر یا پاسخ نظرسنجی توجه کنید. با تعامل آنلاین با افراد، می‌توانید شروع کنید به دانستن آنچه آنها به دنبال آن هستند. دردسر آنها از مسائل چیست؟ چه چیزی آنها را در شب بیدار نگه می دارد؟ از این اطلاعات برای ارائه راه حل از طریق محصول یا خدمات خود استفاده کنید. استفاده از دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا حدس بزنید که مشتریانتان چه کسانی هستند تا بتوانید ارتباطات را شخصی‌سازی کنید و هدف‌گذاری را اصلاح کنید. با این کار با مشتریان خود ارتباط برقرار خواهید کرد. شما خیلی فراتر از یک تجارت می شوید، به یک شریک قابل اعتماد تبدیل می شوید. به یاد داشته باشید، مردم همچنین تمایل بیشتری به خرید از مشاغلی دارند که قبلاً از آنها خرید کرده اند و تجربه خوبی در آن داشته اند. بازاریابی بیشتر با پول کمتر انجام دهید! تعداد کمی از انواع تبلیغات به اندازه بازاریابی دیجیتال مقرون به صرفه هستند. کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها همیشه در تلاش هستند تا از طریق بازاریابی با بودجه ای که دارند تا حد امکان به موفقیت برسند. تبلیغات آنلاین می تواند بودجه شما را بیشتر کند و به شما امکان می دهد مخاطبان هدف خود را اصلاح کنید. رسانه‌های اجتماعی به‌ویژه برای این کار خوب هستند، زیرا به شما این امکان را می‌دهند که بودجه روزانه‌ای را برای مخاطبانی که به برند یا اخلاق شما علاقه دارند، تعیین کنید. مهمتر از همه، این اجازه می دهد تا کسب و کار شما افرادی را که هرگز از شما خرید نمی کنند حذف کند. در زمان و هزینه شما صرفه جویی می شود! نکته کلیدی در تبلیغات در رسانه های اجتماعی این است که پلتفرمی را انتخاب کنید که برای شما و برند شما بهترین کار را داشته باشد. قابلیت های بازاریابی کسب و کار کوچک خود را متحول کنید آیا به دنبال توسعه وب سایتی هستید که بتواند سرنخ ایجاد کند؟ یا شاید بخواهید یک کمپین فیس بوک راه اندازی کنید تا نتایج را ببینید. اولین قدم برای دستیابی به این اهداف، ایجاد درک درستی از بازاریابی دیجیتال و اینکه چگونه می تواند تاثیر مثبتی بر کسب و کار شما داشته باشد است.

مشتریان بالقوه ای که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید، گروهی بسیار بزرگتر از آن هستند که تا به حال بتوانید فقط به صورت محلی جذب کنید. با استفاده از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ، می توانید به گونه ای مقرون به صرفه، مقیاس پذیر و قابل اندازه گیری به مخاطبان جهانی دست پیدا کنید.

برخی از مزایای کلیدی بازاریابی دیجیتال عبارتند از:

  • توانایی تعامل با مشتریان بالقوه و یادگیری دقیق آنچه آنها به دنبال آن هستند، یعنی شناخت بهتر مشتریان خود!
  • توانایی دسترسی به هر کسی و در هر مکان، زیرا هیچ مرز جغرافیایی با دیجیتال وجود ندارد.
  • مخاطبان مناسب را در زمان مناسب هدف قرار دهید. شخصیسازی با بازاریابی دیجیتال ساده تر است.
  • در هر مرحله از فرآیند خرید با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید.
  • پس انداز کنید و با هزینه کمتر به مشتریان بیشتری دست پیدا کنید.
  • مخاطبان خود را بشناسید و برای ایجاد وفاداری به برند، تعامل را افزایش دهید. از قدرت طرح های وفاداری مشتری الهام بگیرید.
  • پاسخ‌ها به تلاش‌های بازاریابی خود را به راحتی و فورا پیگیری و نظارت کنید.

شروع بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک

هنگامی که کسب و کارهای کوچک شروع به کار می کنند، تمرکز آنها اغلب بر این است که چگونه اولین مشتریان را جذب کنند. آنها ممکن است به اشکال سنتی تبلیغات، مانند تبلیغات چاپی، ارسال کوپن یا حتی تبلیغات در فضای باز متکی باشند. کسب‌وکارها ممکن است بر این باور باشند که از آنجایی که محصول یا خدمات خوبی را ارائه می‌دهند، زمان زیادی است که مشتریان راه خود را به آنها بیابند. در حالی که این استراتژی ممکن است کمی از تجارت را به ارمغان بیاورد، یک راه بهتر و راحت تر وجود دارد. کسب و کارهای کوچک باید بازار جهانی مشتریان بالقوه آنلاین را در نظر بگیرند و ازهمگرایی بازاریابی سنتی و دیجیتالی خود بهره مند شوند. هیچ کسب و کار کوچکی، مهم نیست که چقدر جدید باشد، نباید کانال های دیجیتال را به عنوان راهی برای تولید سرنخ و تبدیل علاقه به مشتری نادیده بگیرد. بیایید به مزایای دیجیتال مارکتینگ و راه هایی که از پلتفرم های آنلاین برای کمک به رشد کسب و کار شما استفاده می شود نگاه کنیم. مزایای بازاریابی آنلاین مشتریان بالقوه ای که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید، گروهی بسیار بزرگتر از آن هستند که تا به حال بتوانید فقط به صورت محلی جذب کنید. با استفاده از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ، می توانید به گونه ای مقرون به صرفه، مقیاس پذیر و قابل اندازه گیری به مخاطبان جهانی دست پیدا کنید. برخی از مزایای کلیدی بازاریابی دیجیتال عبارتند از: • توانایی تعامل با مشتریان بالقوه و یادگیری دقیق آنچه آنها به دنبال آن هستند، یعنی شناخت بهتر مشتریان خود! • توانایی دسترسی به هر کسی و در هر مکان، زیرا هیچ مرز جغرافیایی با دیجیتال وجود ندارد. • مخاطبان مناسب را در زمان مناسب هدف قرار دهید. شخصی سازی با بازاریابی دیجیتال ساده تر است. • در هر مرحله از فرآیند خرید با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید. • پس انداز کنید و با هزینه کمتر به مشتریان بیشتری دست پیدا کنید. • مخاطبان خود را بشناسید و برای ایجاد وفاداری به برند، تعامل را افزایش دهید. از قدرت طرح های وفاداری مشتری الهام بگیرید. • پاسخ‌ها به تلاش‌های بازاریابی خود را به راحتی و فورا پیگیری و نظارت کنید. شروع بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک با فرصت های بی پایان، بازاریابی دیجیتال می تواند ترسناک به نظر برسد اگر قبلاً از آن برای کسب و کار استفاده نکرده باشید. پلتفرم ها و اصطلاحات بازاریابی دیجیتالی مختلفی وجود دارد که ممکن است آن را پروژه‌ای بزرگ‌تر از آنچه هست جلوه دهد. کسب و کارهای کوچک می توانند باور کنند که زمان یا پول لازم برای رقابت آنلاین را ندارند. در نتیجه، بسیاری ترجیح می‌دهند کارها را آهسته پیش ببرند و به یک یا دو نوع تبلیغات سنتی پایبند باشند، با این فرض که کسب‌وکارشان با گذشت زمان تکامل می‌یابد. واقعیت این است که بازار رقابتی است و در حالی که توصیه‌های شفاهی و مشتریان می‌تواند به افزایش ترافیک کمک کند، مشتریان برای یافتن کسب‌وکار شما با مشکل مواجه می‌شوند مگر اینکه در مکان‌هایی که زمان می‌گذرانند ظاهر شوید. به هر حال، 6/4 میلیارد نفر به دلایل زیادی از اینترنت استفاده می کنند. بنابراین تأخیر در ایجاد حضور آنلاین یک رویکرد مؤثر نیست. بهترین راه برای اطمینان از موفقیت، تبلیغ کسب و کار خود در مقیاس جهانی و استفاده از هدف گذاری برای جذب مشتریانی است که به خدمات یا محصول شما علاقه مند هستند. متوجه شوید که مشتریان شما آنلاین هستند هنگامی که شخصی به کسب و کار شما علاقه مند است، چه در جایگاه شما باشد یا در مورد برند شما کنجکاو باشد، اولین کاری که انجام می دهد این است که به صورت آنلاین تحقیق کند و ببیند چه چیزی می تواند در مورد شما بیابد. در عصر دیجیتال امروز، مشتریان انتظار دارند یک وب سایت و حضور در رسانه های اجتماعی پیدا کنند. آنها ممکن است به دنبال بررسی باشند تا بتوانند بدانند دیگران در مورد شرکت شما چه می گویند و اینکه آیا آن مکان مناسبی برای انجام تجارت است یا خیر. بنابراین اگر یک مشتری بالقوه نتواند شما را آنلاین پیدا کند، ممکن است به این نتیجه برسد که تجارت شما قانونی به نظر نمی رسد. احتمال بسیار خوبی وجود دارد که بسیاری از این افراد بالقوه تصمیم بگیرند که تجارت شما را جدی نگیرند و به سرعت به جای دیگری بروند. دریابید که رقبای شما به صورت آنلاین چه می کنند برای موفقیت کسب و کارتان، باید به کارهایی که رقبایتان انجام می دهند توجه کنید و از آن بیاموزید. رقبای خود را به عنوان کسی که باید شکست دهید، فکر نکنید، بلکه به عنوان افرادی که چیزی برای آموزش به شما دارند فکر کنید. وقتی به آنچه که رقبای خود به صورت آنلاین انجام می دهند نگاه می کنید، متوجه می شوید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند. به احتمال زیاد، در هر نوع کسب و کاری که هستید، رقبای شما در وب حضور دارند. آنها از چه نوع محتوایی استفاده می کنند، آیا وبلاگ وجود دارد یا محتوای بصری مانند ویدیو را تبلیغ می کنند؟ آنها چگونه با برند خود ارتباط برقرار می کنند و چه چیزی آنها را منحصر به فرد می کند؟ چقدر با مخاطب ارتباط برقرار می کنند؟ آیا می توانید بهتر انجام دهید؟ یک راه عالی برای پیدا کردن آنچه رقبای شما انجام می دهند، انجام تحقیقات است. دریابید که آنها از چه پلتفرم هایی استفاده می کنند، آیا روی کلمات کلیدی تمرکز می کنند، آیا اینفلوئنسرهایی وجود دارند که برای هدایت ترافیک استفاده می کنند؟ همچنین ابزار های عالی برای بینش مشتری وجود دارد تا به توسعه شخصیت و بازاریابی محتوای شما کمک کند. در دسترس مشتریان خود باشید همانطور که قبلاً بحث کردیم، کسب و کار شما باید در جایی که مشتریان شما آنلاین هستند حضور داشته باشد. هر محصول یا خدماتی که شخص به دنبال آن باشد، به احتمال زیاد جستجوی خود را با گوگل آغاز خواهد کرد. اگر حضور آنلاین ندارید، پیدا نمی شوید و نمی توانید رقابت کنید. اگر حضور آنلاین دارید اما پیدا کردن رقبای شما آسان تر است زیرا در جستجو رتبه بالاتری دارند، ممکن است هنوز پیدا نشوید. همراه با ایجاد یک وب سایت، یادگیری بهینه سازی برای موتور های جستجو(SEO) چیست و چرا اهمیت دارد، به شما کمک می کند با اولین نامی که یک مشتری بالقوه در جستجوی گوگل پیدا می کند، از رقبا پیشی بگیرید. همچنین باید سوالات ساده‌ای را نیز بگنجانید که مشتریان ممکن است بخواهند پاسخ‌های سریعی به آن‌ها بدهند، مانند مکان شما، ساعات کاری و جزئیات محصول یا خدمات شما. با نگاه کردن به وب سایت خود و وب سایت های رقبا، مشتریان بالقوه شما باید بتوانند ساعات، قیمت ها، پیشنهادات ویژه و موارد دیگر را مقایسه کنند تا بهترین تصمیم را برای خود بگیرند. اجازه دهید مشتریان به سمت شما بیایند دیجیتال مارکتینگ را راهی برای دسترسی به افرادی که می‌خواهید هدف قرار دهید، در نظر بگیرید. دسترسی به کسب و کار شما می تواند فراتر از محل شما باشد و مقیاس پذیری به واقعیت تبدیل می شود. از طریق حضور در وب، کسب و کار شما برای تجارت باز است، حتی زمانی که شما نیستید! شما می توانید محیطی ایجاد کنید که مشتریان شما بتوانند روز یا شب با شما تماس بگیرند. این بدان معنی است که مشتریان و مشتریان بالقوه می توانند با چند کلیک ساده برای شما ایمیل ارسال کنند، خرید کنند و موجودی شما را مرور کنند. علاوه بر این، مشتریان بالقوه ای که هیچ راهی برای مراجعه فیزیکی به شما ندارند، همچنان می توانند از طریق یک عملکرد تجارت الکترونیک یا صرفاً با استفاده از رسانه های اجتماعی با شما تجارت کنند. مخاطب هدف خود را بشناسید زیبایی دیجیتال مارکتینگ این است که به شما امکان می دهد با مشتریان احتمالی درگیر شوید. برای ارائه راه حل می توانید با آنها و نقاط دردناک آنها آشنا شوید. در رسانه های اجتماعی یا از طریق یک وبلاگ می توانید یک مکالمه را شروع کنید یا نظرسنجی را برای به دست آوردن بینش انجام دهید. به هر نظر یا پاسخ نظرسنجی توجه کنید. با تعامل آنلاین با افراد، می‌توانید شروع کنید به دانستن آنچه آنها به دنبال آن هستند. دردسر آنها از مسائل چیست؟ چه چیزی آنها را در شب بیدار نگه می دارد؟ از این اطلاعات برای ارائه راه حل از طریق محصول یا خدمات خود استفاده کنید. استفاده از دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا حدس بزنید که مشتریانتان چه کسانی هستند تا بتوانید ارتباطات را شخصی‌سازی کنید و هدف‌گذاری را اصلاح کنید. با این کار با مشتریان خود ارتباط برقرار خواهید کرد. شما خیلی فراتر از یک تجارت می شوید، به یک شریک قابل اعتماد تبدیل می شوید. به یاد داشته باشید، مردم همچنین تمایل بیشتری به خرید از مشاغلی دارند که قبلاً از آنها خرید کرده اند و تجربه خوبی در آن داشته اند. بازاریابی بیشتر با پول کمتر انجام دهید! تعداد کمی از انواع تبلیغات به اندازه بازاریابی دیجیتال مقرون به صرفه هستند. کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها همیشه در تلاش هستند تا از طریق بازاریابی با بودجه ای که دارند تا حد امکان به موفقیت برسند. تبلیغات آنلاین می تواند بودجه شما را بیشتر کند و به شما امکان می دهد مخاطبان هدف خود را اصلاح کنید. رسانه‌های اجتماعی به‌ویژه برای این کار خوب هستند، زیرا به شما این امکان را می‌دهند که بودجه روزانه‌ای را برای مخاطبانی که به برند یا اخلاق شما علاقه دارند، تعیین کنید. مهمتر از همه، این اجازه می دهد تا کسب و کار شما افرادی را که هرگز از شما خرید نمی کنند حذف کند. در زمان و هزینه شما صرفه جویی می شود! نکته کلیدی در تبلیغات در رسانه های اجتماعی این است که پلتفرمی را انتخاب کنید که برای شما و برند شما بهترین کار را داشته باشد. قابلیت های بازاریابی کسب و کار کوچک خود را متحول کنید آیا به دنبال توسعه وب سایتی هستید که بتواند سرنخ ایجاد کند؟ یا شاید بخواهید یک کمپین فیس بوک راه اندازی کنید تا نتایج را ببینید. اولین قدم برای دستیابی به این اهداف، ایجاد درک درستی از بازاریابی دیجیتال و اینکه چگونه می تواند تاثیر مثبتی بر کسب و کار شما داشته باشد است.

با فرصت های بی پایان، بازاریابی دیجیتال می تواند ترسناک به نظر برسد اگر قبلاً از آن برای کسب و کار استفاده نکرده باشید. پلتفرم ها و اصطلاحات بازاریابی دیجیتالی مختلفی وجود دارد که ممکن است آن را پروژه‌ای بزرگ‌تر از آنچه هست جلوه دهد.

کسب و کارهای کوچک می توانند باور کنند که زمان یا پول لازم برای رقابت آنلاین را ندارند. در نتیجه، بسیاری ترجیح می‌دهند کارها را آهسته پیش ببرند و به یک یا دو نوع تبلیغات سنتی پایبند باشند، با این فرض که کسب‌وکارشان با گذشت زمان تکامل می‌یابد.

واقعیت این است که بازار رقابتی است و در حالی که توصیه‌های شفاهی و مشتریان می‌تواند به افزایش ترافیک کمک کند، مشتریان برای یافتن کسب‌وکار شما با مشکل مواجه می‌شوند مگر اینکه در مکان‌هایی که زمان می‌گذرانند ظاهر شوید. به هر حال، 6/4 میلیارد نفر به دلایل زیادی از اینترنت استفاده می کنند.

بنابراین تأخیر در ایجاد حضور آنلاین یک رویکرد مؤثر نیست. بهترین راه برای اطمینان از موفقیت، تبلیغ کسب و کار خود در مقیاس جهانی و استفاده از هدف گذاری برای جذب مشتریانی است که به خدمات یا محصول شما علاقه مند هستند.

متوجه شوید که مشتریان شما آنلاین هستند

هنگامی که شخصی به کسب و کار شما علاقه مند است، چه در جایگاه شما باشد یا در مورد برند شما کنجکاو باشد، اولین کاری که انجام می دهد این است که به صورت آنلاین تحقیق کند و ببیند چه چیزی می تواند در مورد شما بیابد.

در عصر دیجیتال امروز، مشتریان انتظار دارند یک وب سایت و حضور در رسانه های اجتماعی پیدا کنند. آنها ممکن است به دنبال بررسی باشند تا بتوانند بدانند دیگران در مورد شرکت شما چه می گویند و اینکه آیا آن مکان مناسبی برای انجام تجارت است یا خیر.

بنابراین اگر یک مشتری بالقوه نتواند شما را آنلاین پیدا کند، ممکن است به این نتیجه برسد که تجارت شما قانونی به نظر نمی رسد. احتمال بسیار خوبی وجود دارد که بسیاری از این افراد بالقوه تصمیم بگیرند که تجارت شما را جدی نگیرند و به سرعت به جای دیگری بروند.

دریابید که رقبای شما به صورت آنلاین چه می کنند

برای موفقیت کسب و کارتان، باید به کارهایی که رقبایتان انجام می دهند توجه کنید و از آن بیاموزید. رقبای خود را به عنوان کسی که باید شکست دهید، فکر نکنید، بلکه به عنوان افرادی که چیزی برای آموزش به شما دارند فکر کنید.

وقتی به آنچه که رقبای خود به صورت آنلاین انجام می دهند نگاه می کنید، متوجه می شوید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند. به احتمال زیاد، در هر نوع کسب و کاری که هستید، رقبای شما در وب حضور دارند. آنها از چه نوع محتوایی استفاده می کنند، آیا وبلاگ وجود دارد یا محتوای بصری مانند ویدیو را تبلیغ می کنند؟

آنها چگونه با برند خود ارتباط برقرار می کنند و چه چیزی آنها را منحصر به فرد می کند؟ چقدر با مخاطب ارتباط برقرار می کنند؟ آیا می توانید بهتر انجام دهید؟

یک راه عالی برای پیدا کردن آنچه رقبای شما انجام می دهند، انجام تحقیقات است. دریابید که آنها از چه پلتفرم هایی استفاده می کنند، آیا روی کلمات کلیدی تمرکز می کنند، آیا اینفلوئنسرهایی وجود دارند که برای هدایت ترافیک استفاده می کنند؟

همچنین ابزار های عالی برای بینش مشتری وجود دارد تا به توسعه شخصیت و بازاریابی محتوای شما کمک کند.

در دسترس مشتریان خود باشید

همانطور که قبلاً بحث کردیم، کسب و کار شما باید در جایی که مشتریان شما آنلاین هستند حضور داشته باشد. هر محصول یا خدماتی که شخص به دنبال آن باشد، به احتمال زیاد جستجوی خود را با گوگل آغاز خواهد کرد. اگر حضور آنلاین ندارید، پیدا نمی شوید و نمی توانید رقابت کنید.

اگر حضور آنلاین دارید اما پیدا کردن رقبای شما آسان تر است زیرا در جستجو رتبه بالاتری دارند، ممکن است هنوز پیدا نشوید. همراه با ایجاد یک وب سایت، یادگیری بهینه سازی برای موتور های جستجو(SEO) چیست و چرا اهمیت دارد، به شما کمک می کند با اولین نامی که یک مشتری بالقوه در جستجوی گوگل پیدا می کند، از رقبا پیشی بگیرید.

همچنین باید سوالات ساده‌ای را نیز بگنجانید که مشتریان ممکن است بخواهند پاسخ‌های سریعی به آن‌ها بدهند، مانند مکان شما، ساعات کاری و جزئیات محصول یا خدمات شما. با نگاه کردن به وب سایت خود و وب سایت های رقبا، مشتریان بالقوه شما باید بتوانند ساعات، قیمت ها، پیشنهادات ویژه و موارد دیگر را مقایسه کنند تا بهترین تصمیم را برای خود بگیرند.

اجازه دهید مشتریان به سمت شما بیایند

دیجیتال مارکتینگ را راهی برای دسترسی به افرادی که می‌خواهید هدف قرار دهید، در نظر بگیرید. دسترسی به کسب و کار شما می تواند فراتر از محل شما باشد و مقیاس پذیری به واقعیت تبدیل می شود.

از طریق حضور در وب، کسب و کار شما برای تجارت باز است، حتی زمانی که شما نیستید! شما می توانید محیطی ایجاد کنید که مشتریان شما بتوانند روز یا شب با شما تماس بگیرند.

این بدان معنی است که مشتریان و مشتریان بالقوه می توانند با چند کلیک ساده برای شما ایمیل ارسال کنند، خرید کنند و موجودی شما را مرور کنند. علاوه بر این، مشتریان بالقوه ای که هیچ راهی برای مراجعه فیزیکی به شما ندارند، همچنان می توانند از طریق یک عملکرد تجارت الکترونیک یا صرفاً با استفاده از رسانه های اجتماعی با شما تجارت کنند.

مخاطب هدف خود را بشناسید

زیبایی دیجیتال مارکتینگ این است که به شما امکان می دهد با مشتریان احتمالی درگیر شوید. برای ارائه راه حل می توانید با آنها و نقاط دردناک آنها آشنا شوید. در رسانه های اجتماعی یا از طریق یک وبلاگ می توانید یک مکالمه را شروع کنید یا نظرسنجی را برای به دست آوردن بینش انجام دهید. به هر نظر یا پاسخ نظرسنجی توجه کنید.

با تعامل آنلاین با افراد، می‌توانید شروع کنید به دانستن آنچه آنها به دنبال آن هستند. دردسر آنها از مسائل چیست؟ چه چیزی آنها را در شب بیدار نگه می دارد؟ از این اطلاعات برای ارائه راه حل از طریق محصول یا خدمات خود استفاده کنید. استفاده از دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا حدس بزنید که مشتریانتان چه کسانی هستند تا بتوانید ارتباطات را شخصی‌سازی کنید و هدف‌گذاری را اصلاح کنید.

با این کار با مشتریان خود ارتباط برقرار خواهید کرد. شما خیلی فراتر از یک تجارت می شوید، به یک شریک قابل اعتماد تبدیل می شوید. به یاد داشته باشید، مردم همچنین تمایل بیشتری به خرید از مشاغلی دارند که قبلاً از آنها خرید کرده اند و تجربه خوبی در آن داشته اند.

بازاریابی بیشتر با پول کمتر انجام دهید!

تعداد کمی از انواع تبلیغات به اندازه بازاریابی دیجیتال مقرون به صرفه هستند. کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها همیشه در تلاش هستند تا از طریق بازاریابی با بودجه ای که دارند تا حد امکان به موفقیت برسند.

تبلیغات آنلاین می تواند بودجه شما را بیشتر کند و به شما امکان می دهد مخاطبان هدف خود را اصلاح کنید. رسانه‌های اجتماعی به‌ویژه برای این کار خوب هستند، زیرا به شما این امکان را می‌دهند که بودجه روزانه‌ای را برای مخاطبانی که به برند یا اخلاق شما علاقه دارند، تعیین کنید. مهمتر از همه، این اجازه می دهد تا کسب و کار شما افرادی را که هرگز از شما خرید نمی کنند حذف کند. در زمان و هزینه شما صرفه جویی می شود!

نکته کلیدی در تبلیغات در رسانه های اجتماعی این است که پلتفرمی را انتخاب کنید که برای شما و برند شما بهترین کار را داشته باشد.

قابلیت های بازاریابی کسب و کار کوچک خود را متحول کنید

آیا به دنبال توسعه وب سایتی هستید که بتواند سرنخ ایجاد کند؟ یا شاید بخواهید یک کمپین فیس بوک راه اندازی کنید تا نتایج را ببینید. اولین قدم برای دستیابی به این اهداف، ایجاد درک درستی از بازاریابی دیجیتال و اینکه چگونه می تواند تاثیر مثبتی بر کسب و کار شما داشته باشد است.

نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *