روند مرجوعی وجه به مشتری و فسخ قرارداد

در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری و فسخ قرارداد، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت اعلام شده توسط مشتری در قرارداد طبق ضوابط و شرایط قید شده در قرارداد عودت خواهد شد. مشتری با شماره کارت یا شماره حسابی که در قرارداد ارائه کرده است، خود می پذیرد که نسبت به انجام تراکنش های مالی در خصوص عودت وجه خرید انجام شده از رایان استرآباد آرکا، رضایت داشته و مسئولیت های قانونی در این خصوص را می پذیرد.

نحوه پشتیبانی ، خدمات پس از فروش و ساعات پاسخگویی

تیم پشتیبانی فنی جهت رفع هرگونه مشکل و راهنمایی بصورت 24 ساعته در سامانه میز امداد که برای مشتریان تدارک دیده شده است یا شماره تماس پشتیبان که در قرارداد قید می شود آماده پاسخگویی به شما بوده و با تهیه و نگهداری از فایل های پشتیبان این اطمینان رو به شما خواهد داد که هیچ اطلاعاتی از دست نخواهد رفت.

برای خدمات پس از فروش، مشاوران ما در روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ و نیم صبح تا ساعت ۱۵ و در روز های پنجشنبه تا ساعت ۱۴ آماده خدمات رسانی و مشاوره به شما  مشتریان عزیز می باشند..

حداکثر زمان پاسخگویی به درخواست مشاوره شما عزیزان، ۲۴ ساعت می باشد .

 

قوانین و مقررات و حفظ حریم خصوصی

قوه قاهره (فورس ماژور)

هر گاه به علت حوادث قهری و غیر مترقبه هر یک از طرفین قرارداد نتوانند تعهدات خود را انجام دهند، عدم انجام تعهدات، نقض قرارداد تلقی نخواهد شد و قرارداد بقوت خود باقی خواهد بود. جنگ اعم از اعلام شده یا نشده، انقلابات و اعتصابات عمومی، شیوع بیماریهای واگیر دار، زلزله، سیل و طغیانهای غیر عادی، خشکسالی های بی سابقه و همچنین آتش سوزی های دامنه دار که ناشی از کار پیمانکار نباشد، جزو حوادث قهری محسوب شده و در مورد خسارات ناشی از آنها بترتیب ذیل عمل خواهد شد.

مشتری در صورت بروز شرایط فورس ماژور بایستی بلافاصله موضوع را به اطلاع شرکت برساند. شرکت به تشخیص خود و همفکری با مشتری تدابیر لازم را اتخاذ خواهد نمود.

چنانچه مدت فورس ماژور بیش از سه ماه گردد، در آنصورت هر یک از طرفین چنانچه تمایل داشته باشد، اختیار فسخ قرارداد را با ارائه یادداشت کتبی دارد. در این شرایط مشتری محق به دریافت هزینه هایی است که به طور واقعی تا لحظه وقوع فورس ماژور در ارتباط با عملیات موضوع قرارداد انجام داده است.

مرجع حل اختلاف

کلیه دعاوی و ابهامات و اختلافاتی را که در ارتباط با موضوع قرارداد و انجام وظایف پیش آمده، ابتدا طرفین تلاش می نمایند تا از طریق مذاکره، صلح و سازش مرتفع نمایند، در صورتی که طرفین ظرف مدت سی (۳۰) روز از زمان مطرح شدن  آن را بین خود حل نکنند، هر يك از طرفين مي توانند به مراجع قضائي صالحه کشور جمهوری اسلامی ايران مراجعه و الزام طرف قرارداد را در ارتباط با جبران خسارات وارده به خود مطالبه نمايند. مشتری نمی تواند به بهانه وجود اختلاف، اجرای مطلوب موضوع قرارداد را متوقف یا معلق نماید.

قانون حاکم بر قرارداد

کلیه قوانین جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با موضوع قرارداد فی مابین مشتری و شرکت بر قرارداد حاکم خواهد بود.

تضمین قرارداد و دوره تضمین

به منظور ضمانت اجرای قرارداد و تضمین انجام تعهدات، شرکت موظف است  به مدت ۱ سال ضمانت کند محصول بدون مشکل عمل کند و مشتری رضایت داشته باشد.

فسخ قرارداد بین مشتری و شرکت

قرارداد مابین شرکت و مشتری در شرایط ذیل قابل فسخ می باشد :

براساس اختیار یکی از طرفین در صورتیکه طرف دیگر منحل گردیده و یا درخواست انحلال نماید.

براساس توافق طرفین.

براساس اختیار هر یک از طرفین در صورتیکه حالت فورس ماژور ایجاد شده و مطابق ماده 12 مدت آن از سه ماه طولانی تر گردیده باشد.

 

امور محرمانه

شرکت کلیه موضوعات مرتبط به قرارداد را محرمانه تلقی کرده و تحت هیچ شرایطی اطلاعات، مدارک و… مشتری در اختیار وی گذاشته شده است، را فاش نخواهد کرد، مگر اینکه مجوز رسمی و کتبی در این رابطه وجود داشته باشد.

شرکت متعهد می گردد دستیابی به اطلاعات محرمانه را محدود به آن کارشناسان، پیمانکاران و طرفهای قرارداد خود نماید که برای انجام درست وظایف و ارائه خدمات، واقعاً به آنها نیاز دارند. به هر حال شرکت باید ماهیت محرمانه بودن اطلاعات را به اشخاص فوق اطلاع داده و نسبت به عدم افشای موارد، کنترل و نظارت لازم بعمل آورد. موضوع محرمانه بودن امور یاد شده برای مدت پنج (5) سال از زمان دریافت گواهینامه نهایی تأئید انجام کار، باقی خواهد ماند.

 

نحوه ثبت شكايات مصرف‌كنندگان

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برای رسیدگی به امور مشتریان و نظارت بهتر بر عملکرد اعضای صنوف خود، سامانه ای اینترنتی را برای شکایت از متخلفان صنفی و فروشگاه های تحت نظارتش راه اندازی کرده است.

برای طرح شکایت از متخلفان بازارهای رایانه‌ای کشور و در اولویت آن شهر تهران نخست لازم است که وارد این سامانه اتحادیه صنف فناوران تهران شوید.

بعد از ورود به این سامانه، صفحه کارتابلی برای شما نمایش داده خواهد شد که در سمت راست آن، منوی کاربری قرار گرفته است.

شما باید برای ثبت شکایت خود، در منوی کاربری گزینه «آغاز فرآیند جدید» را انتخاب نمایید تا صفحه نمایان گردد. و در ادامه روی آیکن «رسیدگی به شکایات» کلیک نموده و سپس دکمه شروع کار را انتخاب نمایید.

در فرم شکایتی که برای هر متقاضی باز می‌گردد، مشخصات خواسته شده باید به صورت دقیق و کامل وارد شده و تصاویر مورد نیاز را متقاضیان باید آپلود نمایند.

در ادامه برای ورود به مرحله بعد گزینه «ذخیره و ادامه» شما را به مرحله بعد، هدایت خواهد کرد.

بعد از ورود به مرحله بعد  اطلاعات فایل هایی که قبلا آپلود نموده‌اید، برای متقاضی نمایان شده تا آن را مطالعه و تایید نماید.

در نهایت در این قسمت کارشناسی که شکایت شما را دریافت خواهد کرد مشخص شده و پس از کلیک روی گزینه «ارسال»، کار ثبت شکایت به پایان خود خواهد رسید.

پس از ثبت شکایت، با ورود مجدد به سامانه و کلیک بر روی گزینه «پیگیری شکایت» متقاضی یا شاکی می تواند از وضعیت شکایت خود اطلاعات لازم را کسب نماید.

از مدارکی که می‌تواند دلیلی برای طرح شکایت شما باشد و به عنوان مدرک در مرجع مربوطه مورد رسیدگی قرار گیرد، رسید یا فاکتور خرید یا قرارداد و همچنین فیش واریزی به حساب مغازه‌دار، یا فردی است که در قرارداد مذکور وجه قرارداد باید به حساب او واریز می گردیده، خواهد بود.

 

تماس و ارتباط با ما

آدرس : گرگان، خیابان ولیعصر، بین عدالت ۸ و ۱۰ شرکت رایان استراباد آرکا

مدیرعامل : مجید بیاری

شماره تماس مدیرعامل شرکت: 09120127250

کارشناسان ما از شنبه تا پنجشنبه از ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر  آماده پاسخگویی  به تماس شما هستند.

شماره تماس : 01731864450

پشتیبانی 24 ساعته در سامانه میز امداد که به مشتریان ارائه می گردد.

آدرس سامانه میزامداد:

https://www.helpyto.ir

پشتیبانی و تماس در اینستاگرام

==https://instagram.com/rayan.sterabad?igshid=MzRIODBiNWFIZA

@rayan.sterabad

ارتباط و پشتیبانی با پست الکترونیک

info@rayansterabad.ir

درباره ما

شرکت رایان استرآباد آرکا جلین در تاریخ ۲۴/۱۱/۱۳۹۷ با شماره ثبت ۱۲۸۸۳ با حمایت دهکده اقتصادی بین المللی امید جلین باهدف ارائه خدمات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تأسیس شد.
تیم رایان استرآباد آرکا با اشتیاق و تعهد، دانش و توان خود را بکار گرفته تا با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن را در بهینه ترین زمان و هزینه ارائه داده و با خدمات گسترده پشتیبانی، آموزش، سئو و بهینه سازی، همیار شما عزیزان در دنیای کسب و کار آنلاین باشد.

گستره فعالیت شرکت رایان استرآباد آرکا

  • ارائه کلیه خدمات انفورماتیکی، خدمات فنی و پشتیبانی مرتبط
  • فروش و صادرات خدمات فنی و مهندسی در زمینه رایانه‌ای ،تولید نرم‌افزار
  • طراحی سیستم‌های مختلف رایانه‌ای (برنامه‌نویسی، طراحی صفحات اینترنتی)
  • اجرای طرح‌های جامع فناوری اطلاعات شامل تحلیل و طراحی و تولید و استقرار و راه‌اندازی
  • ارائه خدمات اینترنتی و اینترانت، تهیه و تأمین قطعات و اقلام و ملزومات و مواد مصرفی در زمینه رایانه
  • ارائه راه‌کارهای مبتنی بر نرم‌افزار در بخش عمومی و دولتی و وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به دولت و بخش خصوصی،
  • تحلیل و طراحی و تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای جامع کاربردی و انجام خدمات مشاوره در زمینه‌های فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای شبکه