79 درصد از وب سایت ها از سئو در بازاریابی استفاده می کنند

۷۹ درصد از وب سایت ها از سئو استفاده می کنند

در سال ۲۰۱۹ در بخش استراتژی و بازاریابی آنلاین، بسیاری از وب سایت های فعال از سئو استفاده کردند که با توجه به آمار ۷۹ درصد را شامل می شود.

با توجه به آمار و ارقامی که توسط وب سایت word stream منتشر شده است، می توان فهمید برای صاحبان وب سایت ها، سئو از اهمیت و اولویت بسیار بالایی برخوردار است، که این ادعا با نظرسنجی ها و میانگین های انتخابی سئو توسط همین سایت تایید می شود.

همچنین از گزینه هایی که بعد از سئو در اولویت انتخاب قرار می گیرند می توان به بازاریابی محتوا و ایمیل مارکتینگ نیز اشاره کرد.

نظرسنجی انتخابی ها به شرح زیر می باشد:

  • سئو: 79%

  • ایمیل: 66%

  • محتوا: 60%

  • بازاریابی دهان به دهان: 47%

  • ایمیل مستقیم به کاربران: 26%

  • بازاریابی چریکی: 9%

  • بازاریابی تلفنی: 4%

  • بازاریابی وابستگی: 6%

  • دیگر روش ها: 1%

 

سئو برای افرادی که کانال های بازاریابی پولی را در اولویت قرار می دهند بسیار ارزشمند می باشد، اخیراً ابزاری که برای نتایج جستجوی هدفمند استفاده می شود، به عنوان ابزاری الهام بخش برای مشتریان تبدیل شده است تا به طور فعال با برند ها در ارتباط باشند.

سوال بزرگی که ممکن است برای خیلی ها به وجود بیاید این است که چرا باید از سئو استفاده کنیم؟!

دلایل اصلی روز افزون استفاده ازسئو به شرح زیر می باشد:

1- دسته بندی موتور های جستجوی بالاتر

پس از رشد بزرگ در حجم موتور های جستجو و همچنین افزایش درآمد های تبلیغاتی گوگل، بسیاری از شرکت‌ها و کمپین های بازاریابی، از سئو برای سایت های خود استفاده می‌کنند.

طبق اطلاعات ۶۸% از تبلیغ کنندگان دیجیتال دریافتیم که پیدا کردن مخاطب هدف باعث نارضایتی آنها می‌شود که باید با استفاده از یک استراتژی خوب رتبه سایت را افزایش داد.

این استراتژی بدین معنی است که موتور جستجو در وب سایت ها رتبه سایت ما را نسبت به رقبا افزایش داده و رتبه بسار بالا تری را نشان می دهد.

2- تقویت مارک شخصی

با شعار seo “مارک شخصی، رشد مشاغل و تجربه کاری” این بنگاه‌ها به طور خودکار در معرض دید بیشتری قرار می‌گیرند و فروش بهتری را به دنبال دارند.

در طی این فرایند بسیاری از استراتژی های بازاریابی مانند “انتشار در موتور جستجو” پس از انجام این کار در شبکه های اجتماعی ظاهر می شود و hube seo  را در مرحله بازاریابی راه اندازی کرده و با شروع مرحله ارتباط، آنها را اجرا می کند.

79 درصد از وب سایت ها از سئو در بازاریابی استفاده می کنند

3- ایجاد حضور منظم در سیستم عامل ها

با شعار سئو مارک شخصی، رشد مسائل و تجربه کاری این بنگاه‌ها به طور خودکار در معرض دید بیشتری قرار می‌گیرند و فروش بهتری را به دنبال دارند. در این فرایند بسیاری از استراتژی های بازاریابی مانند انتشار در موتور جستجو پس از انجام این کار شبکه های اجتماعی ظاهر می شود و حادثه او را در مرحله بازاریابی راه اندازی کرده و با شروع مرحله ارتباط آنها را اجرا می کنید.

4- تشخیص سرمایه گزاری معتبر

برای افزایش رتبه در موتور های جستجو، تبلیغات سنتی و دیجیتالی به استراتژی بازاریابی google ad words متکی هستند و کارایی هر دو سیستم عامل به قدرت رتبه بندی خوب وب سایت ها و همچنین اثر بخشی تبلیغات جستجو مربوط می‌شود.

برای به دست آوردن رتبه بالاتر ازسئو استفاده می شود و همچنین در برخی موارد به عنوان ابزار مورد استفاده قرار می گیرد که می تواند به موفقیت Ad word بیفزاید یا اینکه جایگزین آن شود.

از آنجا که گوگل در کیفیت وب سایت به جای کلمات کلیدی به تنهایی نقش دارد، کاربران وب باید از حضور سئو کاملا آگاه باشند.

به عنوان یک قاعده کلی با بررسی های مثبت و مطالب عالی یک رتبه بندی قوی حاصل می شود و این باعث می شود تا کاربران انتظارات خوبی داشته باشند و کیفیت وب سایت را مشاهده کنند که این تاثیر به ویژه در مراحل میانی و پایانی مفید است.

5- ایجاد حضور منظم در سیستم عامل ها

از ابزارهای جستجو گر ها برای ایجاد حضور منظم در همه سیستم عامل ها در مراحل ابتدایی ایجاد یک کمپین بازاریابی استفاده می‌شود.

شرکت ها با استفاده فعال از سئو و کلیه  کمپین ها برای بهینه سازی عملکرد، فلسفه تبلیغاتی “one stop shop” را به طور خودکار پذیرفته اند.

6- بازاریابی موتور جستجو هوشمند

بر روی بهترین روش های عملی ساخته شده است و برای دستیابی به بهترین نتیجه، شرکت‌ها و بازاریان از روش هایی برای بهینه سازی عملکرد موتور جستجو در سایت ها استفاده می کنند که شامل ایجاد یک محتوای جدید برای هر کمپین، برنامه، وب سایت و غیره می باشد که به همراه مقاله هایی برای تیم روابط عمومی و بازاریابی است.

این مقالات و توضیحات مِتا بهتر و طبقه‌بندی می‌شود و موتور جستجو را تقویت و یک جریان ترافیکی عالی ایجاد می ‌کند.

7- سازگاری با اقتصاد تطبیقی

سازگاری، یک کلمه کلیدی برای فهم بیشتر در مورد اقتصاد جهانی است.

مناطق جدید، واقعیت های جدید و مدل های جدید تجاری در حال رشد هستند و شرکت‌ها باید با این موارد سازگار شوند.

آماری از هزینه های صنایع و تجارت ها برای سئو

۶۵ میلیارد دلار: هزینه ای که شرکت‌ها بابت سئو در سال ۲۰۱۶ پرداخته اند.

72.05 میلیارد دلار: هزینه‌ای که برندها و آژانس ها در آمریکا بابت سرویس های سئو در سال ۲۰۱۸ پرداخت خواهند کرد و افزایش این رقم تا سال ۲۰۲۰ تا 79.27 میلیارد دلار پیش‌بینی می‌شود.

بیش از ۵ هزار دلار: میزان هزینه ای که شرکت‌ها به صورت میانگین، ماهانه بابت سئو پرداخت می‌کنند.

77.8 درصد از جستجو ها در آمریکا منجر به کلیک روی تبلیغات و ایجاد درآمد برای گوگل خواهد شد.

 

جهت مشاده مطلب افزایش ترافیک سایت از طریق تکنیک های سئو کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *