سامانه تحت وب وصول مطالبات و پیگیری معوقات بانکی
دغدغه همه سازمانها و شرکتها در هر صنفی که هستند تامین نقدینگی به موقع می باشد، وصول به موقع مطالبات و اسناد دریافتنی نقش مهمی در برنامهریزیهای آتی در مدیریت منابع مالی و تامین نقدینگی لازم دارد.
استفاده از ابزار های مناسبی که بتوان به کمک آن پیگیری مطالبات را به موقع انجام داد و از وصول آن اطمینان خاطر حاصل شود، بسیار مهم است. سامانه وصول و مطالبات امکان کنترل و نظارت بر روی وصول مطالبات را فراهم کرده و سرعت پیگیری و نظارت بر وصول مطالبات را با کمترین نیروی انسانی به بهترین شکل فراهم میسازد.
- استفاده از فضای ابری : این سامانه کاملا تحت وب بوده و از هر نقطه تنها با استفاده از اینترنت قابل دسترسی بوده لازم نیست حتما از یک سیستم کامپیوتری استفاده کنید، برخلاف سایر نرم افزارهای تحت ویندوز نیاز به داشتن یک سرور اختصاصی ندارید، این سامانه بصورت ابری بوده و کاملا با تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها سازگار و قابل استفاده است.
- امنیت بالا : این سامانه با استفاده از پروتکل های امنیتی موجود، محیطی امن و مطمئنی برای شما ایجاد می کند.
- پشتیبانی : تیم پشتیبانی فنی جهت رفع هرگونه مشکل و راهنمایی بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما بوده و با تهیه و نگهداری از فایل های پشتیبان این اطمینان رو به شما خواهد داد که هیچ اطلاعاتی از دست نخواهد رفت.
- داشبورد مدیریتی : با ارائه گزارشات لحظه ای پرونده ها در قالب نمودار و آمار از روند پیشرفت کار و مقدار وصولی و معوقات موجود مطلع شوید.
- مدیریت مشتریان : مشتریان خود رو دسته بندی کنید این امکان وجود دارد که بصورت ساختار درختی اطلاعات مشتریان خود را ثبت و مدیریت کنید.
- پنل کاربری : نام کارشناسان وصول خود را در سامانه ثبت و به راحتی پنل کاربری در اختیارشان قرار دهید و پرونده ها را جهت پیگیری به کارشناس مربوطه ارجاع دهید.
- کارتابل پرونده ها : پرونده های ارجاع شده به هر کارشناس، بطور مجزا در کارتابل کاربری خود قابل دسترسی بوده و به راحتی می تواند با ثبت اقدامات مربوطه پیگیری لازم را انجام دهد.
- ثبت اقدامات پرونده: با استفاده از امکان ثبت اقداماتی که سامانه در اختیار کارشناسان وصول قرار می دهد براحتی و ریع تر پرونده های خود وصول نمایید، برخی از این اقدامات به شرح زیر می باشد، در صورت لزوم امکان تعریف کردن اقدامات جدید با توجه به نیاز شما در سامانه نیز وجود دارد
- تحویل از بانک
- ارجاع به بانک
- ثبت چک
- ثبت سفته
- ثبت وصولی
- ثبت بدهکاری
- ثبت بخشودگی
- بروزرسانی معوقات
- تسویه حساب
- تغییر کارشناس پرونده
- اقدام قانونی
- ثبت اخطاریه
- ثبت مذاکره
- ارسال پیامک
- سوابق اقدامات پرونده : این امکان وجود دارد که مدیر سیستم یا کارشناس از تاریخچه اقدامات انجام شده بر روی پرونده ها مطلع گردند به همین خاطر تمامی مراحل پیگیری و اقدامات پرونده بصورت مستند ذخیره و آرشیو میشوند.
- جذب نماینده : نگران مدیریت پرونده های نمایندگان خود در سایر شهر ها نباشید، با خیال راحت پیگیری پرونده های شعب بانک های سایر شهر ها را انجام دهید. با ثبت نماینده به راحتی پنل دسترسی به سامانه را به نمایندگان خود بدهید و بر روی روند وصولی آن ها نیز نظارت داشته باشید، نمایندگان هم مانند شما می توانند کارشناسان خود را داشته و پرونده ها را جهت پیگیری به آنها ارجاع دهند، نمایندگان از تمامی امکانات سامانه بطور محدودتر می توانند استفاده کنند.
- پنل کاربری مشتری : برخی از مشتریان شما از جمله بانک ها می خواهند به لحظه از روند وصولی پرونده های خود مطلع شوند، به همین منظور با در اختیار گذاشتن پنل کاربری مشتری به هر سطح از درخت مشتریان (سرپرستی، منطقه، شعبه)، به آنها اجازه میدهد تا از اطلاعات و سوابق پرونده های خود و همچنین گزارشات وصولی و پیشرفت کار، مطلع شوند.
- تعریف پیام های پویا : امکان تعریف انواع قالب های پیامکی پویا و متغییر جهت ارسال پیامک های اطلاع رسانی به ضامنین و وام گیرندگان وجود دارد و شما می توانید چندین قالب را داشته باشید و در صورت لزوم از آن استفاده کنید. پیام های پویا با توجه به اطلاعات پرونده تغییر کرده و ارسال می گردند.
- دریافت خط خدماتی : با استفاده از سامانه از یک خط اشتراکی خدماتی جهت ارسال پیامک های اطلاع رسانی بهره مند شوید، خطوط خدماتی حتی برای شماره هایی که امکان دریافت پیامک های تبلیغاتی را ندارند نیز قابل استفاده است.
- ماژول تلفن معوقات : امکان استفاده از ماژول VOIP بعنوان تلفن معوقات وجود دارد و ، ما پیام های شما را کاملا حرفه ای در فضای استودیو ضبط خواهیم کرد تا برای تماس تلفنی با وام گیرندگان و ضامنین استفاده شود، تلفن معوقه بصورت خودکار در یک لحظه همزمان با چندین نفر تماس گرفته و پیام های صوتی پویایی را به اطلاع آن ها می رساند.
- یادآوری اقدامات بعدی پرونده : سیستم به کارشناسان وصول پرونده، مذاکرات بعدی را یادآوری می کند، با هر بار ورود به سامانه هشدارها قابل رویت می باشد.
- جستوجو اطلاعات : امکان استفاده از فیلتر به کارشناسان اجازه میدهد، اطلاعات پرونده ها را براحتی بازیابی کنند.
- گزارشات متنوع: این سامانه گزارشات متنوعی را می تواند به شرح زیر به شما بدهد و در صورت نیاز مطابق با نیاز شرکت وصول مطالبات گزارشات بیشتری قابل تعریف و توسعه می باشد.
- پرونده های تحویلی کارشناسان به تفکیک شعبه
- گزارش وصولی پرونده ها به تفکیک شعبه
- گزارش وصولی پرونده ها به تفکیک کارشناس وصول
- گزارش پرونده های بدون پیگیری
- گزارش اقدامات پرونده
- گزارش پرونده های بدون وصولی
- گزارش پیگیری مذاکرات کارشناسان
- خروجی اکسل : این امکان وجود دارد تا خروجی تمام لیست های موجود و نتایج گزارشات را براحتی در قالب فایل اکسل دخیره کنید.
- سطح دسترسی: سطوح دسترسی یصورت پویا قابل تعریف هست شما می توانید با توجه به نیاز دسترسی های مختلفی ایجاد و به کاربران خود دهید حتی می توانید دسترسی کارشناسان، نمایندگان، مشتریان و یا هر کاربر دیگری را به محدود تر کنید، دسترسی به گروه مشتریان یا شعب خاص، یا حتی پرونده های نمایندگان زیر مجموعه.
تعرفه و پلن اشتراکی سامانه وصول مطالبات بانکی
پایه
6,250,000تومان/ سالانه
- ۵/۰۰۰ پرونده
- ۵ کاربر
- پنل مشتری
- پنل نمایندگی
- دامنه و لوگو اختصاصی
- فضای ابری
- پشتیبانی
اختصاصی
11,000,000تومان/ سالانه
- ۱۰/۰۰۰ پرونده
- ۱۰ کاربر
- پنل مشتری
- پنل نمایندگی
- دامنه و لوگو اختصاصی
- فضای ابری
- پشتیبانی
حرفه ای
18,000,000تومان/ سالانه
- ۲۰/۰۰۰ پرونده
- ۲۰ کاربر
- پنل مشتری
- پنل نمایندگی
- دامنه و لوگو اختصاصی
- فضای ابری
- پشتیبانی
نامحدود
30,000,000تومان/ سالانه
- از سال دوم مبلغ ۷/۵۰۰/۰۰۰ تومان بعنوان پشتیبانی بطور سالانه
- تعداد پرونده نامحدود
- تعداد کاربر نامحدود
- پنل مشتری
- پنل نمایندگی
- دامنه و لوگو اختصاصی
- فضای ابری
- پشتیبانی