اپلیکیشن های کاربردی برای موفقیت

اپلیکیشن هایی که نصب آنها موجب افزایش موفقیتتان می شود

اپلیکیشن loop:

این اپلیکیشن به شما در تشکیل و حفظ عادت های جدیدی که مفید هستند، کمک می کند. این برنامه با رسم نمودار در طی بلند مدت شما را متوجه پیشرفت یا پسرفت هایتان می کند و در دستیابی به هدف هایتان می تواند مؤثر باشد. ابتدا لازم است فعالیتی که قصد دارید به آن عادت کنید را در اپ وارد نموده و سپس بخش یادآور آن را فعال کنید.

 

اپلیکیشن Trello:

این اپلیکیشن به افرادی که به دنبال کار مشارکتی و ایده پردازی هستند، این امکان را می دهد که با برنامه و مدیریت صحیح کارهایشان را پیش ببرند و بازدهی پروژه را بیشتر کنند. با استفاده از ترلو می توان از طریق یک لیست به برنامه های روزانه آگاهی یافت و آنها را پیگیری نمود. ترلو از طریق ردیابی هزینه و درآمدها در کنترل امور مالی بسیار کمک کننده است.

اپلیکیشن To days word:

با استفاده از این اپلیکیشن می توانید روزانه سر ساعاتی مشخص به یادگیری یک لغت همراه با مترادف، تلفظ و نقش آن در جمله بپردازید.

 

اپلیکیشن Shuffle My Life:

این اپلیکیشن براساس آب و هوای محل سکونت، شما را به انجام دادن کارهای کوچک و لذت بخش دعوت می کند. این اپلیکیشن با تشویق به سرگرمی های جالب شما را به اجتماعی تر شدن و خودجوش بودن سوق می دهد. برای مثال شما را به انجام دادن حرکات ورزشی یا ساختن وسایل خلاقانه با وسایل پیش پا افتاده راهنمایی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *